•  

      @Kick_Ass: i zwykłe opony bez dodatku kolców? szanuję ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      Ciekawe w jakich temperaturach jeździł skoro było mu zimno

    •  

      @Kick_Ass: adv 400 to zacne ścierwo.

    •  

      @Hamza: temperatura nie musi być niska żeby zmarznąć, czas podróży jest tym czynnikiem. Trasa 100 km przy 5° wystarczy.
      Raz robiłem taką trasę, początek marca, 100 km w jedną stronę, sucho, trochę słońca zza chmur. Z powrotem było gorzej, deszcz ze śniegiem i ciemno. Zrobiłem przerwę na kawę w macu, zapłaciłem bilonem z zewnętrznej kieszeni kurtki, jak sprzedawczyni dostała monety do łapy to zaczęła piszczeć jakie to zimne.

    •  

      @vaneck: i odczuwałeś to zimno, trząsłeś się trochę? A gdybyś 2 godziny siedział sobie na ławce w parku w stroju motocyklowym to też byłoby Tobie ziemno czy nie, bo nie jedzie się?
      Pytam, dlatego, że nie licząc dłoni (bo rękawice sezonowe, a nie zimowe), to nie odczuwam różnicy w staniu, a w jeździe, nawet jak kurtkę zapominam zamknąć do końca (choć podpinka blokująca wiatr zawsze pamięta) to gdyby nie moja pamięć, to nie wiedziałbym, że nie zapiąłem głównego zamka, bo wiatr nie chłodził ciała. A 2h jeżdżąc po mieście z dużymi przerwami, bo zasiadam z moto i np. w parku sobie siedzę, to w ogóle nie czuć żadnego zimna, jest nadmiar ciepła w ciało, a czasem wręcz muszę ściągnąć kask, arafatkę i rozpiąć się, by nie ugotować się przy np. 2C.
      Niestety nie miałem okazji zrobić 100 km, podejrzewam, że tylko w dłonie byłoby mi wtedy zimno przez brak rękawic zimowych (zresztą podczas jazdy mi troszeczkę cieplej w ciało (nie w dłonie) niż siedząc na ławce xD

    •  

      @Kick_Ass bardzo przyjemnie się to ogląda. Aż naszła mnie ochota na ADV. :)

    •  

      @Hamza: leciałem głównie autostradą i tak, odczuwałem zimno. Ciało zaczyna drętwieć, najpierw kończyny. Mam bdb kurtkę z podpinkami (pierwsza: wodoodporna i wiatroodporna, druga: ocieplana jak kurtka puchowa) co pomaga utrzymać ciepło w korpusie ale ręce i nogi wyziębiają się stosunkowo szybko, żeby tego uniknąć trzeba się często zatrzymywać i przywracać krążenie poprzez ruch ale mi się nie chciało, wolałem być szybciej w domu.
      Podejrzewam, że na ławce w parku nie byłoby tak zimno. Pozycja na motocyklu nie sprzyja dobremu krążeniu krwi, a pęd powietrza też robi swoje (patrz chłodzenie procesorów i kart graficznych). Ja leciałem na naked, żadnych osłon, wszystko brałem na klatę ¯\_(ツ)_/¯

    •  

      @vaneck: a spodnie to jeansy? bo ja mam tekstylne z dwiema podpinkami, wczoraj jeździłem trochę przed sylwestrem, pociłem się chwilami xD, szkoda, że nie mam celu by jechać gdzieś choćby 50 km, bo 5 km z prędkością 90km/h niczego nie zmienia

    •  

      @Hamza: nie pamiętam które spodnie wtedy miałem, na 100% bieliznę termo. Chyba skórzane bo to najgrubsze co mam i wiatroodporne.
      Ja planuję latać w zimie ale na innej maszynie - kiedyś kupię coś w stylu GS, Africa Twin czy Tiger z podgrzewanym siedziskiem i manetkami, z szybą i handbarami, z kontrolą trakcji i abs na winkle (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

    •  

      @vaneck czasem ludzie mówią, że skóra gorsza na mrozy i ze lepszy tekstyl

    •  

      @Hamza: pewnie mają rację ale dla mnie była i tak lepsza niż jeansy. Skóra skórze nierówna, co innego ciasne dopasowane kombi, co innego grube turystyczne gacie. Nie wątpię, że tekstylny komplet z podpinkami jest lepszy na złą pogodę ale ja takiego nie posiadam. Nie jeżdżę przy złej pogodzie, wtedy kupowałem samochód i musiałem jechać te 100 km oglądać. Na szczęście auto było OK i wyprawa się opłaciła.

Gorące dyskusje ostatnie 12h

  • avatar

    ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    #heheszki #pdk #pokazbiurko #pokazforme

    odpowiedzi (7)

  • odpowiedzi (16)

  • avatar

    #rozowepaski
    Dziewczyna piszę z jakimś gościem dzień w dzień, na początku jak podobno nie wiedział że ma chłopaka to pisał jej rzeczy typu "zimno?? O nie ma cię kto ogrzać ;) ;)?", wiadomo chyba o co chodzi, powiedziałem że mnie to wkurwia. Później podobno poinformowała go na snapie że nie może pisać takie rzeczy do niej bo jest zajęta, ofc sam musiałem jej to mówić, że chyba coś nie teges że chłop jej oferuje jakieś oglądanie seriali razem hehe typu pod kocykiem po ciepło ;333
    Piszę z tym gosciem dzien w dzień, ogólnie ciągle namawia ją na spotkanie, ze 2 razy dziennie, chcę z nią jechać na narty etc, wylizuje jej dupę typu
    "grasz na pianinie? O ja ale super o kurwa niesamowite, też zawsze chciałem może kupię se pianino" xD wtf
    A ona nic, jeszcze sama do niego piszę jak tam xD
    Wkurwilem się i napisałem mu, że jest pojebany, że do zajętej dziewczyny wypisuje codziennie i ciągle "przypadkiem" jest w okolicy i namawia ją na wyjście, to mówię jej jeszcze, że skoro sama nie potrafi tego załatwić to zrobię to za nią.
    A ta już łapie za telefon i chcę pisać do niego "oj mój chłopak do ciebie wypisuje przepraszam za niego", ale zdążyła mu napisać tylko że właśnie do niego napisałem, bo jej powiedziałem że jak napisze mu coś i będzie się wpierdalac w to, a wcześniej nie potrafiła tego załatwić, to mnie rozjebie coś zaraz. "On ci teraz nie odpisze bo ma najważniejsze kolokwium jutro i poszedł spać" xD
    W chuj razy rzucał teksty typu jak to wyżej co cytowałem, typu "zimno? Przy mnie jest ciepło hehe wyjdź to cię ogrzeje " xD
    Nie wiem czy ja przesadzam, czy nie jest na porządku dziennym to, że moja różowa nie ma koleżanek i musi pisać z jakimiś spermiarzami, którzy kurwa ją wręcz napastują o spotkanie, a ona mówi, że jest tylko miły xD
    No ile kurwa razy może pisać do jednej lochy czy wychodzi z nim gdzieś, hehe wyskoczyć na kawke? Albo jakiś wyjazd, albo pierdolić O JA NA SIŁOWNI NAKURWIAM KWI KURWA SIŁECZKA, PIĄTA RANO JA IDĘ BIEGAĆ
    Starałem się wytrzymać jakiś czas, ale to nie pierwsza sytuacja gdzie ktoś do niej wypisuje takie rzeczy, a ona albo kurwa nie widzi co ktoś ma na myśli, albo udaje że nie widzi.
    pokaż całość

    odpowiedzi (125)